dinsdag 12 mei 2020

TUSSEN REGELS DANSEN: De Ziener Schouwer Vlinder; 9 Aspecten om te exce...





PROCES 6: GEWAAR ZIJN EN SCHOUWEN
Toonbeeld ; De Ziener Schouwer Vlinder Transatlantische Dwaalgast

Respect voor mensen die buitengewoon zijn, die anders waarnemen, die zich niet direct kunnen aanpassen of handhaven in de wereld die we ‘normaal’ vinden. ‘Normaal’ naar maatstaven die wellicht allang niet meer gelden, maar zo hebben we het altijd al gedaan.
Waar eeuwenlang een ieder met afwijkend gedrag en afwijkende waarneming buiten de maatschappij werd opgeborgen, of platgespoten, hebben zij een ander verhaal te vertellen. Zijn het wellicht de zieners die veel fijnzinniger zijn afgestemd? Zijn hun orakels, die niet in het geijkte plaatje passen, wel flarden van de toekomst? Sommige laatste lijners zijn wellicht anders geaard, staan anders in het leven, bewandelen een pad misschien wel veel meer toekomstgericht dan we kunnen vermoeden.

In dit aspect TUSSEN DE REGELS DANSEN zijn de vragen
Wat is in mijn reis in de onzichtbare weefsels waarlangs ik mijn eigen weg ontdekt?
Heb ik sporen van onzichtbare tekens , synchroniciteiten etc. die mij sturen of begeleiden op mijn pad.?
Wat is mijn vermogen in dit mysterie van zien, horen en waarnemen ?
Hoe ondersteun ik een ander die anders ziet?
Wat is in mij mijn mysterieplek?


Erken ik deze mijmertijd, schemergebied ook als valide, terwijl ik ook weet dat het niet materieel zichtbaar is?
Schenk ik er aandacht aan die mystieke schouwende wereld en geef ik het waarde ?

Vraag voor de komende dagen , als je wilt schrijf een verhaal
Wat is het beste wat mij kan overkomen ?

www.beweegreden.org www.diadans.nl Anneke Wittermans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...