donderdag 2 april 2020

Diadans basis stap 2, 4/4 maat , Dansen op 1m2 meter thuis 30 maart 2020





Diadans lessen voor een minimale ruimte thuis ivm Quarantaine



FOCUS            Voetenwerk 4/4

Helder plaatsen van de voeten.

Van het middenuit achter naar voren



Het SWING effect:

als je je benen en voeten bijeen brengt door een tik, of door en 'voetkus voordat je zijwaarts uitstapt. DIt geeft een kleine bekken versiering en verhoogt de sensualiteit van de dans .

                    Anneke Wittermans  www.diadans.nl www.beweegreden.org

Na afloop een kort demo filmpje van een opname waardeze basis stap gebruikt wordt op muziek



Laat je me weten of deze filmpjes werken voor jou in de huiskamer. Ik maak er deze Corona maand diverse, zodat we dansend in verbinding kunnen blijven. Op de vrijdagochtend  geef ik een les via Zoom, Als er meer belangstelling is ga ik vaker in de week een les aanbieden. Blij met alle trouwe dansers van de afgelopen jaren die graag mee dansen en hun basis stappen willen bijhouden. Dan hoop ik deze zomer aan zee en in september op Kreta met jullie echt op muziek verder te dansen. www.diadans.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...