woensdag 25 maart 2020

Ode aan de laatste van de vrouwenlijn -9 aspecten om te excelleren Intro...





Vanavond de eerste zoom gesprekken over 9 aspecten om te excelleren .

Zoom dialoog 9 Aspecten Ode a/d laatste v/d vrouwenlijn​  Sinds 2016 schrijf ik over deze 9 aspecten en ik hoop 2021 mijn boek te publiceren.



‘Nooit begrepen waarom je geen kinderen hebt gekregen, en daar sta je dan ‘moederziel alleen’ aan het einde van de vrouwen lijn. Met ‘Ode aan de laatste van de vrouwen lijn’, krijg je inzicht en erkenning voor de buitengewone positie die mensen bekleden, als zij geen bloedeigen kinderen ter wereld brengen. Zij dragen vaak de toekomst en vernieuwen de samenleving vrij van eigenbelang of economisch gewin.

9 bijzondere toonbeelden van vrouwen, de komende maanden ga ik over deze bijzondere vrouwen spreken in verschillende video's . 



MIJN MISSIE IS ERKENNING EN RESPECT

‘Mijn missie is erkenning en respect bieden aan vrouwen en mannen die de laatste van hun moeders lijn zijn, hun bijzondere vernieuwende inzet in de maatschappij te tonen. Met passie maken zij wat in hun stam verborgen is zichtbaar. Zij dragen de vriendschappen door moeilijke fases heen, zijn van groot belang zowel voor mij als voor de samenleving. Door dans, dialoog en poëzie ben ik geraakt door deze positie, die eerder aan mijn oog onttrokken was.’ 

Gedurende deze #Corona maanden geef ik digitaal lezingen

Anneke Wittermans​

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...