zaterdag 4 juli 2020

46 Diadansles Puberpret Flirten hoe doe ik dat en WAT DAN?





Flirten hoe doe ik dat en WAT DAN ?

Focus; lichaam voorbereiden sappig maken.
O, oh ik wil zo graag ......
Tegelijkertijd de kunst om intact te bllijven en trouw aan mezelf

voorstelling Roep van Innana - Puberdans
educatie; feestje in mijn lichaam bouwen

Anneke Wittermans

Ook dansen aan zee met volwassene www.diadans.nl
https://www.youtube.com/watch?v=W9BTy...

46 Diadansles Puberpret Flirten hoe doe ik dat en WAT DAN?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...