maandag 6 april 2020

Weldoener en Verzamelaar, Toonbeeld 1 van de 9 aspecten om te excelleren...





Genieten van de natuur die ons omringt. De aarde schenkt in overvloed aan zaad en mogelijkheden. Mijn overvloed deel ik grag met mensen die het minder breed hebben. Graag neem ik projecten, mensen dieren onder mijn hoede , of ik adopteer een zielig plantje , die ik weer laat opbloeien.

DE AARDE GEEFT IN OVERVLOED -Abundance, de dans van overvloed
Zoals de aarde geeft in overvloed, zo wil ook ik mijn leven delen in overvloed. Zoals
de planten ruimschoots van zaad zijn voorzien, in de hoop dat zij ook in een volgend jaar zullen voortbestaan, zo wil ik mijn rijkdom delen. Er is altijd veel meer zaad dan er ruimte is om te groeien. Behalve nu terwijl ik me tegoed doe aan pitloos fruit. Fruit dat in zichzelf geen pit draagt en zich niet via pitten, het zaad, zal kunnen voortplanten. Ik als westerling houd me bezig met het beschermen van de uitstervende flora en fauna.

Tegelijkertijd besef ik nog niet dat ik zelf, of stammoeders van mij, een uitstervend ras zal zijn. Ik ben de laatste van de lijn en ik voel me geroepen om van betekenis te zijn voor anderen. Tk wil een weldoener zijn.

De uitstervende bloedlijn waar ik nu de beste vruchten van kan plukken, proeven en bewaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...