maandag 13 april 2020

Diadans- ontboezemingen over hartenkracht beginners en gevorderden dan...





In het Diadans project 'Mammae het voedende principe" hebben we dansen ontwikkeld om het boezem gebied te versterken. De boezem is de voorkamer van het hart. 'Wat me niet voedt houd ik liefde vol op een afstand. zodat ik ruimte maak voor mijn hart en de liefde die ik geven en ontvangen wil. Deze dans ondersteunt dit besef en helpt ons herinneren het belang om het hart gebied schoon te houden en ons te laten voeden en inspireren door de melkwegstelsels.
Ook deze dans kun je dansen in elke huiskmaer en geeft ons ruimte te ademen en thuis te komen in eigen lichaam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...