maandag 13 januari 2020

Chariklo wat zij voor mij betekent 13 januari 2020





Chariklo wat zij voor mij betekent

Chariklo, the spinning Grace, brengt ons ruim om tehelen, zij kan uitstaan en instaan, verduren en waken, zij kan met haar zijn een open rukmte maken waarin we ondanks de gevechten tussen materie en aarde ons terug brengen naar eigen welzijn. Zij is sjamaan en genezers.

ik wilvan haar leren Anneke Wittermans en de komende maanden zal ik videos posten en stukken schrijven en een dans zang voorstelling maken om deze kwaliteit uit te nodigen in mijn zijn en dans.

Zij is een waternimf een aantal kwaliteiten ontmoette ik met Nehalennia in 2004 . Een giga stortvloed van inzicht en welzijn stroomde met haar mee. En nu weer is er een frisse wind en schone stroom van informatie die iets vertelt over deze periode die we overbruggen. Daarin danst Charivlo met haar stabile orbit van 62 jaar een helende rol.

Anneke Wittermans www.beweegreden.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...