woensdag 29 augustus 2018

Vrijgeven met Anneke Wittermans stap 1 IMG 01551





Vrijgeven stap 1 Je kunt alleen vrijgeven als je ook vasthouden en koesteren mag van de waarde Vrijgeven kan alleen als je vasthoudt en waarde geeft. Geliefden zijn vrije wezens.



Iedereen komt weleens voor de situatie te staan waarin een verbintenis

een ander karakter krijgt of verbroken wordt. Kinderen gaan

de deur uit, mensen gaan scheiden, relaties veranderen, mensen

krijgen te maken met een ongeneeslijke ziekte of dierbaren gaan

heen. Geliefden kunnen we niet zomaar loslaten. In het hart blijven

we verbonden en hechten we ons aan de goede herinneringen en

verlangens. Die voeden en inspireren ons, zelfs als het pijn doet.

Ik wil mijn eerste vriendin vrijgeven. Rond mijn 20ste ontmoette

ik mijn eerste liefde. Ik ben nu 60. Realisatie: Dit meisje heeft

mij intens bekoord en ik besef dat ik haar niet heb vrijgegeven.

Mijn vriendinnen daarna heb ik getoetst en veroordeeld omdat

ik een replica zocht die ik nooit vond. Keerpunt: Als ik mijn eerste

grote liefde erken, krijgen de fantastische vriendinnen die

daarna mijn hart veroverden ook een eerzame plaats. Hercoderen:

Zij hebben mij allen gevoed en voor allen is er plaats in mijn

hart. Terwijl ik mijn eerste geliefde in mijn hart een plek geef,

is er oprecht plaats voor mijn huidige vriendin en haar plaats in

mijn leven nu.



http://www.beweegreden.org/vrijgeven.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer weten over een van de onderwerpen?

Suur een mail daiadans @ planet.nl zonder spaties of bel Anneke Wittermans . Je vind alle info op
www.beweegreden.org of agenda op www.diadans.nl

 Wil je reageren of meer lezen stuur een email diadans@planet.nl of bezoek de site www.annekewittermans.nl  daar staan artikelen bij de proj...